Loading...
Αρχική Σελίδα  |  Προώθηση Εξαγωγών  |  Κυπριακά Προιόντα

Κυπριακά Προιόντα

Εθνική Οπτική Ταυτότητα των Κυπριακών Προϊόντων (Products of Cyprus Branding)

Η δημιουργία Εθνικής Οπτικής Ταυτότητας των Κυπριακών Προϊόντων (Products of Cyprus Branding) αποσκοπεί στην ενίσχυση της παρουσίας τους στις αγορές του εξωτερικού καθώς επίσης στην αύξηση της εξαγωγιμότητας και της εγχώριας κατανάλωσης και τη διατήρηση της καλής φήμης των κυπριακών προϊόντων. Πρόσθετα, σκοπός της Εθνικής Ταυτότητας είναι η εδραίωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα κυπριακά προϊόντα και η αποφυγή φαινομένων παραπλάνησης, η προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών από απομιμήσεις, η αναβάθμιση της ποιότητας των κυπριακών προϊόντων και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Η Εθνική Οπτική Ταυτότητα αναδεικνύει την ποιότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα των κυπριακών προϊόντων και θα χρησιμοποιείται σε προωθητικές δράσεις, στην Κύπρο και το εξωτερικό, οι οποίες θα πραγματοποιούνται είτε από το Υπουργείο είτε από τις ίδιες τις επιχειρήσεις.

Σε συνέχεια των πιο πάνω ετοιμάστηκε Σχέδιο Δράσης για την παροχή βοήθειας στις επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων τους με βάση της Εθνικής Οπτικής Ταυτότητας.

Στο Σχέδιο Δράσης περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:

   1. Τα παραδοτέα της Σύμβασης για τη δημιουργία Εθνικής Οπτικής Ταυτότητας Κυπριακών Προϊόντων (Products of Cyprus Branding) ως ακολούθως:

  • Εγχειρίδιο Εθνικής Οπτικής Ταυτότητας (Brand book manual)
  • Λογότυπο (logotype) και σλόγκαν (slogan/tag line/catchphrase)
  • Σχεδιαστικά πρότυπα και μακέτες για δημοσιεύσεις και γραφική ύλη (π.χ. επιστολόχαρτο, φακέλους, επαγγελματικές κάρτες, σημειωματάριο, φάκελο (folder), ηλεκτρονική υπογραφή, πρότυπη ατζέντα εκδήλωσης, φυλλάδιο, μπροσούρα, ενημερωτικό έντυπο (newsletter), σελίδα διαδικτυακής εκδήλωσης και πόστερ).
  • Προωθητική ταινία (video) και φωτογραφικού υλικού για χρήση ως υλικό προβολής σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεοπτικά κανάλια, διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης καθώς και για χρήση σε εμπορικές εκθέσεις, εκδηλώσεις, και άλλες σχετικές προωθητικές δράσεις στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
  • Προωθητικό πακέτο για τα έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) καθώς επίσης τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) (π.χ. διαφημίσεις, banners, ποστερς, advertorials).

   2. Ενέργειες μέσω των ΜΜΕ και των ΜΚΔ τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό για την ανάδειξη της Εθνικής Οπτικής Ταυτότητας που έχει δημιουργηθεί καθώς επίσης την προβολή των κυπριακών προϊόντων.

   3. Εξειδικευμένη ιστοσελίδα, η οποία αναμένεται να αποτελεί κεντρικό πυλώνα για την προώθηση και προβολή του υπό διαμόρφωση brand και των κυπριακών προϊόντων στο πλαίσιο της εφαρμογής της εθνικής οπτικής ταυτότητας των κυπριακών προϊόντων (Products of Cyprus Branding).

  4. Εγγραφή του λογοτύπου ως Εμπορικό Σήμα και παραχώρηση άδειας χρήσης του σε εταιρείες για συγκεκριμένα προϊόντα στη βάση κριτηρίων απονομής, τα οποία, μεταξύ άλλων, θα διασφαλίζουν την κυπριακή προέλευση του προϊόντος που θα φέρει το Σήμα.

Σε πρώτο στάδιο, η δημιουργία της Εθνικής Οπτικής Ταυτότητας αφορά τα κυπριακά βιομηχανικά προϊόντα (φάρμακα, πλαστικά, μεταλλικές κατασκευές, καλλυντικά, παιχνίδια, ηλεκτρονικός εξοπλισμός, συστήματα άρδευσης κ.λπ.), και τα κυπριακά χειροτεχνήματα (προϊόντα κεντητικής, υφαντικής, κεραμικής, ξυλοτεχνίας, μεταλλοτεχνίας, υαλοτεχνίας, αργυροχρυσοχοΐα, καλαθοπλεκτική/ψαθολεκτική, δερματοτεχνία, ενδυματολογία, ψηφιδωτά) καθώς επίσης τα κυπριακά προϊόντα που φέρουν την πιστοποίηση ΠΟΠ/ΠΓΕ. Σε μεταγενέστερο στάδιο, η χρήση της Εθνικής Οπτικής Ταυτότητας δύναται να επεκταθεί στον τομέα της παροχής υπηρεσιών.

 

Ανακοινώσεις

Υπηρεσία Εμπορίου

Μέτρα Εμπορικής Άμυνας

Γραφείο Τύπου